Eurovia na D1 pracuje dle harmonogramu a žádá řidiče o trpělivost
Zveřejněno 31. 5. 2016 23:48
Modernizace dálničního úseku D1 Měřín – Velké Meziříčí západ pokračuje dle schváleného harmonogramu a nyní vstupuje do své další etapy. Bylo zahájeno postupné převádění provozu tak, aby bylo možné začít modernizovat pravý jízdní pás směrem na Brno. Po změně režimu se v místě bude jezdit v režimu 2+2, a to do konce listopadu 2016. Práce realizuje sdružení firem pod vedením EUROVIA CS pro ŘSD ČR.
Práce na modernizaci dálnice D1 v úseku Měřín – Velké Meziříčí se přesouvají na pravou polovinu směr Brno. Před jejich zahájením je zapotřebí provést dopravní opatření v místě. Tato probíhají postupně několik dní a jsou rozdělena do několika etap. Dočasně tedy v termínu do 2. 6. 2016 povede doprava v místě v režimu 1+1 jízdní pruh. Následně bude do listopadu režim jízdy v místě v režimu 2+2 zúžené pásy na části dálnice směr Praha. Ve stejnou dobu dojde k uzavření nájezdu exitu 134 MÚK Měřín a výjezdu exit 141 MÚK Velké Meziříčí, společně s odpočívkou Stránecká Zhoř, vlevo a Kochánov, vpravo. Pro nájezd a sjezd z dálnice v daných místech budou stanoveny a vyznačeny objízdné trasy.
K dalším omezením na sjezdech a nájezdech v daném úseku bude dle harmonogramu ještě docházet s navazujícím postupem prací, které zahrnují také opravy komunikací na přivaděčích. Ty budou probíhat převáženě v měsících září a říjen. Práce budou probíhat za částečného či plného omezení dopravy na přivaděčích. Objízdné trasy budou stanoveny a vyznačeny.
V letních měsících se bude rovněž pracovat na mostech v trase, což opět vyvolá dopravní omezení na silnicích nižších tříd a místních komunikacích v místě.
„Jsme si plně vědomi toho, že dopravní omezení v místě s tak vysokou intenzitou dopravy může vyvolávat komplikace a zatížit okolní města a obce. Děláme však všechno pro to, abychom tyto vlivy zmírnili. Postupujeme dle schválených harmonogramů a nařízení. Řidiče tímto moc prosíme o jejich trpělivost a věříme, že jim odměnou bude pohodlnější cestování po modernizovaném úseku dálnice D1 Měřín – Velké Meziříčí, západ,“ sdělil Ing. Ludvík Šumbera, ředitel závodu Morava jih EUROVIA CS.
O zásadních změnách v režimu dopravy vás budeme průběžně informovat.
Iveta Štočková, EUROVIA CS
Hlavní trasa:
Délka: 7200 m (km 134,014–141,200)
Počet stavebních objektů: 40
Investor: ŘSD ČR
Zhotovitel: Sdružení EUROVIA CS a STRABAG